ΠΛΗ 24 - Σχεδιασμός Λογισμικού
Περιλαμβάνει τις εξής ενότητες:
- Εξηγεί τι είναι ο μεταγλωττιστής και ο διερμηνευτής και περιγράφει τα στάδια λειτουργίας αυτών
- Περιγράφει και εξηγεί τις βασικές έννοιες της αντικειμενοστραφής τεχνολογίας λογισμικού (λογισμικό, εργαλεία, διαδικασίες, μεθοδολογίες, κύκλος ζωής κλπ)
- Προσδιορισμός του τρόπου υλοποίησης των δραστηριοτήτων της Ανάλυσης, εφαρμόζοντας την UML
- Ο φοιτητής/τρια μαθαίνει να σχεδιάζει διαγράμματα ευρωστίας, ακολουθίας, κλάσεων, καταστάσεων, συστατικών λογισμικού, πακέτων λογισμικού και διάταξης
- Περιγράφει τη σύνταξη βασικών δομών και τελεστών της γλώσσας προγραμματισμού Java
- Καθορίζει τον ορθό τρόπο υλοποίησης των κλάσεων, αντικειμένων, μεθόδων και σχέσεων της γλώσσας προγραμματισμούς Java
- Ο φοιτητής/τρια μαθαίνει να υλοποιεί γραφικά περιβάλλοντα και applets, χρησιμοποιώντας την Java
Διαχειρίζεται και να εξισορροπεί τους πόρους ενός έργου πληροφορικής.
Περιγράφει και εφαρμόζει τεχνικές εκτίμησης κόστους για να εκτιμήσει το κόστος ενός έργου πληροφορικής.
Περιγράφει και εξηγεί τις βασικές αρχές της ποιότητας λογισμικού και χρησιμοποιεί μετρικές ποιότητας για την μέτρηση της ποιότητας ενός λογισμικού.
Οι υπηρεσίες μας προς τον φοιτητή συμπεριλαμβάνουν τα κάτωθι:
- Διδασκαλία της ύλης
- Τεστ αυτοαξιολόγησης ανά 2 μαθήματα
- Διαγωνίσματα σε κάθε τόμο
- Επαναληπτικά διαγωνίσματα στο τέλος του έτους
- Επίλυση εργασιών και επεξήγηση αυτών
Μπορείτε να δείτε ενδεικτικές λύσεις των ασκήσεων στην ΠΛΗ24 στο κανάλι μας στο YouTube